KÖNYVEK I UTAZÁS I INSPIRÁCIÓ

Tomor Anita

Tomor Anita

RÓLAM

2017. január 20. - Tomor Anita

20150807-160210-nagy-webes-1080x1620.jpgTomor Anita vagyok…

Kilenc foglalkoztató füzet, három mesekönyv és négy felnőtteknek szóló romantikus bestseller/regény szerzője.

Diplomáim szerint magyar-történelem szakos tanár vagyok, lassan tíz éve vezetem a saját HR szolgáltatással foglakozó cégemet, mindemellett tíz éve feleség és hét éve anyuka vagyok. Van két übercuki gyerkőcöm, akik mindig jók, sosem hisztiznek, sosem akasztanak ki, hagynak egyedül pisilni és zuhanyozni. Na, igen ez lenne a hivatalos PR szöveg. És persze úgy folytatódna, hogy én vagyok a világ legszuperebb anyukája, aki sohasem borul ki, sosem fáradt, mindig mosolyog, és aki, napi 24 órában hol társasjátékozik, hol pedig legózik a gyerekeivel. Na, igen, ez tényleg jól hangzik, pontosabban jól hangzana, ha így lenne.

De nincs így.

Nem vagyok tökéletes anyuka és feleség. Követek el hibákat, nem is egyet, rengeteget. De szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Megfogadtam, hogy ezen az oldalon nem a hivatalos szöveget nyomom, hanem a valóságot, azt, ami van.

Például ilyeneket:

Gyerekkorom óta imádok olvasni és történeteket írni. Nagyon szeretek nevetni. Szeretem a romantikus regényeket és a meséket. Szeretek utazni, új helyeket felfedezni, várost nézni, fotózni és homokvárat építeni. Szeretek őrültségeket kipróbálni. Szeretem a jó könyveket és a jó filmeket. Szeretem az összes évszakot: a nyarat, mert olyankor meleg van, a telet, mert hideg, szeretem az őszt, mert akkor mindig ropognak a cipőm alatt a lehullott és megsárgult levelek, a tavaszt meg azért, mert a tél után valahogy minden újra napos és jókedvű.

Szeretem a családomat. Szeretem Óbudát, ahol lakunk.

Szeretem a káposztás tésztát méghozzá jó sok porcukorral, és a paradicsomos káposztát is cukorral eszem. Nem bírom megállni, hogy ne egyek fagyit, vagy, hogy ne vegyek a gyerekeimnek (és magamnak persze.... :D ) lángost a Balatonon nyáron. Ez van, ez vagyok én.

A fejembe vettem, hogy megvalósítom az álmaimat, bejárom a világot a gyerekeimmel és a férjemmel együtt, és ha csak tehetem, mindenről beszámolok nektek, hátha egyszer benneteket is elfog a vágy, hogy ideje valami újat, valami nagyon mást, valami nagyon merészet kipróbálni. Én most úgy érzem, ezt kell tennem, ki kell törnöm a hétköznapokból, mennem kell.

Elkezdem. Kipróbálok minden újat, amit eddig nem tettem. Tartsatok velem!

És közben persze olvassátok a könyveimet, ha van kedvetek! ;) :D

 

Foglalkoztató füzeteim:

  • Legyél okosabb füzetek I. - Foglalkoztató- és készségfejlesztő füzetek 3-6 éves gyerekeknek
  • Legyél okosabb füzetek II. - Foglalkoztató- és készségfejlesztő füzetek 4-6 éves gyerekeknek
  • Sulira Fel! - Lányoknak (foglalkoztató füzet)
  • Sulira fel! - Fiúknak (foglalkoztató füzet)
  • Sulira fel! - Extra
  • Boldog karácsonyt! - Színező és foglalkoztató 3-4 éveseknek
  • Boldog karácsonyt! - Kreatív foglalkoztató 5-6 éveseknek
  • Irány az iskola! (foglalkoztató füzet)
  • Irány az iskola! - Színező- és gyakorlófüzet

Mesekönyveim:

  • Nyúl Benő, Csiga Bandi és a Sün testvérek - Kalandok az erdőben
  • Az ovinak vége, irány az iskola!
  • Sárga Répi és Brokkoli Koli

Regényem: 

 

Előkészületben:

  • Sugar Daddy (regény)
  • Most már együtt álmodunk (regény)

 

Vásárlás: 

A könyveim megvásárolhatóak: a Líra, Libri, Bookline-Shopline könyvesboltokban, a Book24 weboldalán, a Müller drogériákban, az Tesco és Auchan áruházak és a magyar postákon.

Ha dedikált példányt szeretnél rendelni, vagy ha ajándékkönyvjelzőt is szeretnél a könyvek mellé, rendelj a saját írói weboldalam webshopjából! A weboldalam linkjét itt találod!

Azonnali vásárlásért kattints ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomoranita.blog.hu/api/trackback/id/tr7012140609
süti beállítások módosítása